OM OS

"Vi er en landsdækkende tømmerhandel, som tilbyder en bred vifte af kvalitetsprodukter til byggeri"

Davidsens Tømmerhandel A/S

Gennem mere end 75 år, har god service til kunderne i kombination med godt købmandskab udviklet virksomheden til en landsdækkende kæde. Davidsen opleves af kunderne som en lokal, troværdig og faglig kompetent samarbejdspartner, som forstår, at god rådgivning og effektiv levering er centralt for godt byggeri.

Vores primære kunder er den professionelle håndværker og den kvalitetsbevidste gør-det-selv kunde, og vores store produktprogram kan bestilles i butikkerne, via telefon og naturligvis online.

Vi er en del af Kesko koncernen

Davidsens Tømmerhandel A/S blev i 2024 en del af det finske børsnoterede handelsselskab Kesko. Med i ejerkredsen er fortsat Davidsen familien som grundlagde virksomheden i 1944.

Kesko opererer på 3 forretningsområder hhv. dagligvarehandel, bilhandel samt salg af byggematerialer og tekniske artikler.

Kesko er repræsenteret i Finland, Sverige, Norge, Danmark, Estland, Letland, Litauen og Polen. Læs mere om Kesko koncernen her.

VISION

”Blandt de største, altid den bedste”

MISSION

“Gør godt håndværk nemmere med alt til byggeri”

Med vores brede kvalitetssortiment, dybe faglighed og effektive services forankret lokalt i Danmark, gør vi det nemmere for landets lokale håndværkere og gør-det-selv-folk at lave godt byggerihåndværk”.

VÆRDIER

Kunden er altid i centrum​​​​​​​​​​​​​​

Solidt købmandskab, ydmyghed og respekt for kunden er en central del af vores kultur. Vi har i fællesskab skabt et særligt kodeks, der rammer vores DNA ind og beskriver de værdier og den adfærd, vi lægger vægt på. For os betyder det, at kunden altid er i centrum.

VI

Vi ser hinanden som en helhed - ikke som afdelinger.

Vi samarbejder og hjælper på kryds og tværs af afdelinger, så det giver værdi for vores kunder og Davidsen.

DEDIKERET

Vi brænder for vores arbejde og søger konstant ny viden og omsætter det til resultater.

Vi påtager os nye opgaver for at udvikle os selv og Davidsen.

”Hver for sig er vi gode, sammen er vi aller bedst”

KUNDEFOKUS

Vi sætter kunden i centrum og udviser positiv adfærd i både kropssprog og handling.

Vi er ærlige over for kunden og går langt for at opfylde kundens behov.

KØBMANDSSKAB

Vi betragter mersalg til kunden som god service - og går langt for at kunden er tilfreds - og kommer igen.

Vi sætter samarbejdet med leverandører og kunder i højsædet. ​​​​​​​Vi holder det vi lover.

Vores organisation skaber nærhed til vores kunder

Vores organisation er flad og uformel, hvilket skaber nærhed til vores kunder. Vi har en decentral struktur, som gør, at beslutninger træffes tættest muligt på kunderne.

De lokale forretninger supporteres i det daglige af regionale logistikcentre og servicekontoret i Kolding.

Hold dig opdateret på aktuelle nyheder

Linkedin
Facebook
Nyhedsbrev

Få overblik over Davidsens milepæle

Få overblik over ledelsen i Davidsen