22-01-2024

Davidsen støtter SES Speedway i 2024 med forlængelse af sponsorat

Som virksomhed med stærke rødder i det sønderjyske og i særdeleshed Vojens, er vi glade og stolte af at fortsætte vores sponsorat og støtte til det professionelle speedwayhold og Vojens Speedway Center. For os i Davidsen er det vigtigt at være en del af lokalsamfundet, og at vi kan være med til at investere i fællesskabet.

- Vi er stolte over opbakningen fra Davidsen, som er en velrenommeret sønderjysk virksomhed, og som faktisk har været med, allerede fra da jeg overtog driften af Vojens Speedway Center ved nytåret 2019, siger klubformand og direktør i SES – Sønderjylland Elite Speedway, Jacob Olsen.

Jacob Olsen fastslår yderligere: - I dagligdagen er det også en stor hjælp for os, at vi har Davidsen i nærheden, når vi skal bruge byggematerialer, maling og værktøj til at vedligeholde vores stadionanlæg, som blev etableret i 1975.

Hos Davidsen er vi utrolig stolte af at være en del af den lokale speedway historie i Vojens. Det betyder enormt meget for os i det sønderjyske og naturligvis for sporten som helhed, at Vojens Speedway Center i dag er Danmarks nationale stadion og som giver unikke rammer for de dygtige speedwaykørere. Selvom Vojens måske kan betragtes som en mindre by, viser vores stærke samarbejde med Vojens Speedway Center, at vi står sammen om at skabe unikke resultater.

- Vi er overbeviste om, at den sønderjyske sammenhængskraft sikrer et stærkt Sønderjylland. Vores store engagement i sporten er med til at skabe synlighed for Sønderjylland i resten af Danmark og synlighed betyder meget for udviklingen af vores region, både for vores mange kunder og for vores medarbejdere, siger Henrik Clausen, administrerende direktør i Davidsens Tømmerhandel.

Vi glæder os til at skyde speedwaysæsonen i gang, som åbner den kommende sæson mod Holsted Tigers, onsdag den 10. april, på Vojens Speedway Center.