Davidsen vokser i Grindsted – derfor gøres der nu mere plads til de lokale håndværkere

05-01-2023

Efter markant fremgang i Davidsens Grindsted afdeling, skrues der nu yderligere op for faglighed og fokus på håndværkerne. For at give endnu mere plads til de professionelle kunder og udvide det professionelle sortiment markant, rykker Davidsen nu en række logistikcenter opgaver til sit nyudbyggede logistikcenter i Vojens. Dermed frigives to haller og et stort udendørsareal, der bl.a. giver plads til, at Davidsens populære håndværksmesser kommer til Grindsted i 2023.

”Ved at skabe mere plads til de lokale håndværkere her i Grindsted stiller vi både os selv og kunderne endnu bedre. Blandt andet fordi vi får endnu bedre mulighed for at udbygge og tilpasse vores professionelle sortiment af byggematerialer og værktøj til de behov, som håndværkerne har her i området,” siger trælastdirektør hos Davidsens i Grindsted David Brøndum Dini.​​​​​​​

Plads til Davidsens håndværksmesser i Grindsted

Ved at flytte nogle opgaver til Vojens, bliver der skabt mere plads til Davidsens professionelle sortiment i både forretning og i trælasten. Det er noget, der glæder trælastdirektør i Grindsted, David Brøndum Dini, der nu kan se frem til at få Davidsens populære håndværksmesser til byen. ”Grundet pladsmangel har vi været en af de lokationer, der ikke har kunnet afholde Davidsens håndværksmesser. Det er noget vores lokale håndværkere og semiprofessionelle har efterspurgt, så det er virkelig positivt, at vi i 2023 kommer med på vognen, og jeg ser frem til et brag af en håndværkermesse senere på året,” siger han. Den endelige dato for håndværkermessen i Grindsted er endnu ikke offentliggjort. Ifølge David Brøndum Dini vil der den kommende tid være fuldt fokus på flytning af opgaver til Vojens, sideløbende med, at sortimentet til de lokale håndværkere i Grindsted bliver udbygget markant.