DM i Padel

DAVIDSEN DM I PADEL

I foråret 2023 afholdt vi vores hidtil største kundeevent på tværs af Davidsen: Davidsen DM i Padel.
Det har været en intens turnering, hvor fællesskabet, sporten og kampgejsten virkelig er blevet dyrket.

Se stemningen fra nationalmesterskabet her

Fra lokale til nationale mestre

Turneringen startede med 12 lokale masterskaber i februar og marts. Her kvalifierede de bedste spillere sig til regionsmesterskaberne i Kolding og Aarhus.
​​​​​​​Det hele kulminerede til den store nationale mesterskabsfinale i Kolding d. 28. april. Vinderne fik overrakt hovedpræmien af vores regionsdirektører. De kan nu se frem til en stor oplevelse UEFA Champions League tur med deres nærmeste Davidsen kontakter og vores hovedsponsorer Knauf og Fischer senere på året.

træterrasse
hyggehjørne på træterrrasse
træterrasse med pool

Tak til jer!

Vi vil gerne sige en kæmpestor tak til alle vores kunder, som har gjort vores padel turnering til et fantastisk event. Vi har haft mere end 600 kunder med i turneringen, og vi har nydt tiden sammen med jer. Også et stort tak til vores hovedsponsorer Knauf og Fischer for at være med til at gøre eventet muligt.