18-12-2023

Ny trælastdirektør hos Davidsens Tømmerhandel i Vejle:

”Jeg er glad ved at være tilbage i Davidsen, og ser frem til at udvikle forretningen i Vejle, sammen med de øvrige medarbejdere.”

Vi kunne d. 1. december 2023 dele den spændende nyhed, at vi kunne byde Lars Juel Jensen velkommen, som ny trælastdirektør i Davidsen Vejle.
Det er en erfaren profil, der er ny trælastdirektør hos Davidsens Tømmerhandel i Vejle.
Lars kommer med mange års erfaring fra trælast- og byggebranchen, hvor han har siddet i nøglepositioner både indenfor salg, ledelse og rådgivning til håndværkere og byggeriet som er hans store passion. Senest kommer han fra en stilling som indkøbschef hos entreprenørvirksomheden Egil Rasmussen i Fredericia, der er en af vores store erhvervskunder. Lars er et kendt ansigt i Davidsen og har tidligere været ansat som trælastdirektør i vores afdeling i Kolding, han bringer derfor stor viden og ekspertise med sig, der kan være med til at styrke lokationen i Vejle, hvor han ligeledes er bosat og har et stort lokalkendskab og netværk.

Udvidelsen af Davidsen Tømmerhandel Vejle, giver et større håndværkerbutiksareal samt en bedre logistik til vores kunder.

Spørger man Lars, hvad han ser frem til ved sin position i Davidsen Vejle, er svaret; Jeg er glad ved at være tilbage i Davidsen, og ser frem til at udvikle forretningen i Vejle, sammen med de øvrige medarbejdere. Her er vi netop i gang med en stor til/-ombygning, hvor vi bl.a. fordobler arealet i håndværkerbutikken til over 1.000 m². Vi har ligeledes udvidet vores trælast med over 2.000 m² samt forbedret til- og frakørselsforholdene, så det bliver lettere for vores kunder at komme frem og tilbage.