07-07-2023

Davidsen bliver hovedsponsor og får markant plads på brystet

Davidsen har indgået et hovedsponsorat med Sønderjyske Fodbold og bliver eksponeret med den store logoplads på midten af spillernes kamptrøjer.

Davidsen har siden dannelsen af Sønderjyske Fodbold været en markant og meget vigtig sponsor i klubben, og nu skruer den sønderjyske virksomhed op for støtten til hele Sønderjyllands fodboldhold.

Davidsen Tømmerhandel, der i dag har mere end 20 butikker fordelt ud i hele landet, har senest haft den lille logoplads på trøjen, men fremover bliver det med Davidsen på hele brystkassen, at spillerne i Sønderjyske Fodbold drager i kamp.

Adm. direktør i Davidsen, Henrik Clausen, ser frem til, at Davidsen fremover bliver eksponeret på den meget synlige placering på spillernes front.

- Davidsen og Sønderjyske Fodbold hænger bare sammen. Vi har gennem mange år udviklet os sammen og er begge blevet kendt uden for Sønderjylland. Vi lever efter de samme værdier, og jeg tror, mange forbinder os med hinanden. Vi tror rigtig meget på det stærke landsdelsprojekt, samarbejdet med moderklubben HFK og ikke mindst de mange samarbejdsklubber rundt i Sønderjylland. Dette kombineret med et stærkt akademi, hvor udvikling af ungdommen er sat i system, og fortsat stærkt sportsligt setup omkring førsteholdet, gør, at vi ser lyst ind i fremtiden for topfodbold i Sønderjyske Fodbold. Da muligheden for hovedsponsoratet opstod, var det naturligt for os at gå ind i dette.

- Med Davidsen på brystet får vi en meget eksponeret plads på kamptrøjen og det bliver med stor stolthed, at vi skal se vores logo på de danske fodboldbaner i den kommende sæson. Vi har de seneste år vækstet vores forretning ud til resten af Danmark og får med hovedsponsoratet mulighed for at eksponere os endnu mere. Men samtidig er vores indtræden i hovedsponsoratet også et klart signal om, at vi med vores stærke sønderjyske rødder har en stor forpligtelse i at støtte op om et fortsat stærkt fodbold-setup i Sønderjylland, hvor tilhørsforholdet til de mange samarbejdsklubber netop sikrer den vigtige sammenhængskraft på tværs af hele Sønderjylland. Vi ser derfor meget frem til det udvidede samarbejde, siger Henrik Clausen.

I Sønderjyske Fodbold er direktør Markus Kristoffer Hansen særdeles tilfreds med den nye hovedsponsoraftale med Davidsen.

- Vi er glade, taknemlige og meget ydmyge omkring den nye hovedsponsoraftale med Davidsen. Det er en virksomhed, der gennem årene meget loyalt har bakket op om klubben, og det understreger de i den grad med den nye hovedsponsoraftale.

maxresdefault

- Det bliver med stor stolthed, at vi sender vores spillere på banen med Davidsen på brystet. Det er et stærkt sammenhold mellem Davidsen og Sønderjyske Fodbold, og vi glæder os til at udbygge samarbejdet gennem dette hovedsponsorat. Jeg håber inderligt, at sønderjyderne vil anerkende dette hovedsponsorat med at bakke op om en virksomhed, der så tydeligt støtter Sønderjyske Fodbold. Vi ser frem til